Så jävla varmt!

Idag är det riktig sommar ute! 28 grader och strålande sol! Så jäkla härligt. Något annat härligt är att det är fredag idag, yeyy! När jag kom hem från skolan gick jag ut och solade. Om det inte hade blåst några små vindar då och då hade jag nog dörr av värme haha. Men man får verkligen inte klaga, detta är underbart! Jag kunde dessutom ha shorts i skolan för försa gången på huur länge som helst, det är ett stort sommartecken haha. 
 
Om ungefär en kvart ska jag och familjen hem till farmor och grilla. Så det blir mysigt. Därför har jag precis bakat en kladdkaka som vi ska ha med oss, mumma :) Men det var väl allt jag hade att säga just nu, puss!
Tre mobilbilder från idag. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback