Senaste dagarna

Heej på er! Förlåt för kass uppdatering, men jag har varken orkat eller haft lust. Igår efter skolan förljde jag och Jennifer med Annie och Lois hem. Lois skulle färga håret så jag och Jennifer hjälpte henne. Hon färgade det rött och det blev jättebra och hon passade superbra i det! :) 
 
Idag kom mina vänner hit och vi bakade till Liseberg på lördag. Varje gång vi ska någonstans bakar vi alltid just dessa kakor haha. Jag vet inte avd dom heter men vi kallar dom "Glittecookies" för vi hittade dom i en glittertidningen för typ tre år sen haha. Så det har blivit som en tradition vi inte kan bryta haha. Sen spelade vi buzz samt var ute och körde fotbolls-stress och lite annat haha. Så det var kul :) Kram!
Har snott två av bilderna av Jennifer hehe. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback