Sommarstugan

God kväll! Idag direkt på morgonen åkte jag och familjen till sommarstugan. Vi skulle lägga i bätarna och så. Var inte så positiv inställd till det. Visst, det är mysigt i sommarstugan på sommaren när det är varmt och soligt och man kan bada och så. Men just denna gången när vi ska lägga i bätana är inte så rolig. Men det var väl helt okej.
 
När jag kom hem fick vi brev från gymnasiet. För er som inte vet så skulle jag gått samhäll/media vilket var en linje jag tyckte skulle bli rolig. Dock så var det bara 10 stycken som hade valt det så det blir ingen klass i det. Så jag kan inte gå det vilket suger. Jag har varit jättenervös över hela detta med gymnasiet men jag tyckte det kändes såå skönt när jag hade valt och allt var klart. Och så nu kom detta vilket var jättejobbigt. Först blev jag jättebesviken men sen har jag kollat lite och hittat linjen estet/media som verkar vara nästan samma sak fast lite mer media. Men vi får se vad jag väljer. Jag ska försöka se det positivt även om jag verligen tycker det suger. Men jag kan ju inte göra något åt det så varför sitta och tänka på det hela tiden?
 
I alla fall, efter det åkte jag och mamma en snabbis till stan. Jag köpte två grejer som jag kan visa en annan gång tillsammans med det jag köpte för några dagar sen. Sen handlade jag lite att ha på bussen till Liseberg imorgon. Jag är såå taggad!! Det kommer bli så jävla roligt! Jag ääälskar att ka karuseller och åker allt på alla tivolin (gillar dock inte att bli blöt hehe) så jag ser så mycket fram emot att prova Helix. Åååh vad roligt det kommer bli! :D


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback