Äntligen helg

God morgon! Förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag orkade inte. Vi hade kortfredag, så efter skolan följde jag med Annie och Lois hem där vi åt lunch. Annie gjorde hamburgare med pommes (jag och Lois hjälpte till lite men mest Annie hehe). Sen kom även Ida och Julia en stund. Då kollade vi på HIMYM samt åt en jättegod tårta med chokladmousse.
 
Vid sex åkte jag hem och åt kvällsmat med familjnen. Sen kollade hela familjen på första Harry Potter-filmen tillsammans. När vi var på The Making of Herry Potter i London så bestämde vi att vi varje fredag (det kommer kanske inte bli exakt varje eftersom alla i familjen inte är hemma hela tiden men i alla fall) skulle se en HP-film tills vi sett alla. Så igår köpte massa massa chips, läsk, cheezdoodlez och godis och så kollade vi på den första. Det var jättemysigt coh jag älskar ju HP-filmerna!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback