Back in Sweden

Heej på er! Idag (eller igår med tanke på att klockan slagit över 12) gick vi upp vid åtta och åkte till London Tower, vilket är typ en "borg" som engelsmännen använde under första världskriget. Som jag skrev igår så är jag inte jätteintresserad av kultur osv men det var väl lite intressant i alla fall. Efter det shoppade vi lite mer. Hittade tre tröjor så jag är nöjd :)

Sen var det dags att ta tåget till flygplatsen och flyga hem. Det känns jättetråkigt att ha lämnat underbara London och jag saknar det redan. Jag har verkligen haft helt fantastiska dagar och vi har haft så himla roligt! Så det känns skit att denna resan är över, men det kommer ju fler roliga resor att se fram emot. Men nu måste jag sova, ska upp tidigt och gå till skolan imorgon. Kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback