Första pepparkaksbaket

God morgon! Just nu sitter jag och mina kompisar och förbereder oss för en muntlig redovisning på svenskan. Vi har precis haft matte, vår lärare fastnade dock på tåget så vi fick jobba själva. Blev ju mycket jobb kan jag säga, host host. Idag efter lunch har vi simning. Är inte speciellt taggad på det. Inte alls faktiskt. Jag hatar att simma med skolan.
 
Igår efter skolan följde jag och Ida med Lois hem för att plugga. Och vi pluggade faktiskt. Vi gjorde färdigt presentationen som vi ska ha nu. Sen skulle Ida på teater och då bakade jag och Lois pepparkakor. Det var dom första i år för mig. Jag hann dock inte bli klar innan jag skulle åka hem. Men nu måste jag gå för svenskan börjar, wish me luck.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback