God morgon

God morgon på er! Just nu är jag i skolan. Jag är sur just nu så jag måste hitta någonstans att klaga och det fick bli här. Som ni kanske vet har vi ju sovmorgon till 09.45 på måndagar. Men idag hade vi ett jävla engelskaprov vid 08.15 vilket innebär att vi missar hela vår sovmorgon och det suger så jävla mycket. Jag har i alla fall gjort klart provet nu så jag sitter och väntar på att mina vänner ska bli klara också. Jag skulle kunna göra något vettigt med denna tiden ,typ plugga. Men det är jag för lat för. 
 
Igår var jag ju som sagt hemma hos Annie och Lois och bakade. Jag och Lois gjorde en fet chokladtårta med kaffefyllning typ. Dock hann vi inte riktigt klart innan jag var tvungen att åka så jag vet inte riktigt hur sluresultatet blev. Jag och mina familj åt ju middag hos mormor och morfar på kvällen. Vi åt kött och potatis samt en jättegod glagg-maräng-daimtårta som mormor hade gjort. Så det var mysigt. Men nu ska jag gå, vi hörs mer ikväll!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback