Julfest idag

God morgon! Jag vaknade lite innan tio idag och direkt när jag gick upp så städade jag mitt rum. Alltså jag är verkligen sämst i världen på att hålla mitt rum städat. Jag tänker varje gång att jag ska det, men sen slutar det alltid med att hela golvet är fullt med kläder, mitt smink och allt sånt är utspritt på alla ytor som finns, sängen är obäddad osv. Jag skuller på att jag inte hinner fixa unan allt på morgonen innan skolan och sen orkar jag inte fixa det när jag komemr hem. 
 
Ikväll/eftermiddag ska vi hem till familjen Ingemarsson på julfest. Vi har haft julfest med dom varje år så länge jag kan minnas. Vi gör julgodis, äter middag och bara umgås, så det är jätteroligt! Vi brukar dock aldrig ha det så pass tidigt som i år, men det beror på att vi åker bort så det fick bli denna helgen. Kram!
Bild som Matilda tog under förra årets julfest. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback