Måndag igen

God kväll! Första dagen efter lovet idag, jag var såå trött hela dagen. Vi kom ju hem rätt sent igår och dessutom var jag tvungen att duscha imorse för jag kände mig sjukt ofräsch efter resan haha. Skoldagen var helt vanlig, förutom att jag och några andra var jourelever i matsalen. Alla klasser gör det en gång per läsår. Vi typ plockade bort lite glas och så samt ställde upp lite stolar och så. 
 
Sen jag kom hem har jag packat upp, städat mitt rum, hjälpt mamma med maten samt suttit vid datan. Håller även på att redigera bilderna från The Making of Harry Potter. Jag kommer lägga upp dom i olika delar de närmsta dagarna. Tog verkligen supermånga och jag vill ändå lägga upp en del för att ni verkligen ska förstå hur häftigt det var! 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback