Söndagsångest

God kväll, jag vet att min uppdatering varit rätt kass de senaste dagarna men jag har inget intressant att skriva om. Idag vaknade jag vid tio och då åt jag frukost och allt sånt. Sen kollade jag lie på HIMYM och youtube. Efter det skulle jag laga ett par jeans. När vi var i London så gick mina absoluta favoritjeans sönder på knäna på grund av att dom var så pass utslitna. Så jag skulle sy ihop hålet men insåg (okej mamma insåg) att tyget runt var alldeles för tunnt och slitet och att det inte skulle hålla. Så jag blev desperat efter ett par nya jeans för dessa var typ dom enda jag ägde som jag tyckte satt tillräckligt tight alltid, inte bara dagen efteratt ha tvättats. Så jag och Max åkte lite snabbt till stan så jag kunde köpa nya haha. Sen fikade vi även på PM, och jag beställde det gamla vanliga, citronmarängpaj med varm choklad. Döör för PM:s fika, så jäkla gott!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback