15 oktober

Heej, förlåt för att jag inte bloggade igår. Men jag hann inte. Efter skolan åkte jag, Lois och Sofia upp till Grand tillsammans. Det var superkul och ingen av oss hade träffat Sofia på jättelänge så det var mysigt. Efter det stannade jag kvar hemma hos Annie och Lois och åt kvällsmat där, sen kollade vi på PH haha. Jag kom hem lagom till gårdagens avsnitt och efter det gick jag och la mig, så jag hann inte uppdatera bloggen igår.
 
Idag slutade vi vid tolv, så jag har varit hemma ganska länge nu. Jag har inte gjort så jättemycket ännu. Jag gjode pannkakor till lunch för det var soppa i skolan. Sen kollade jag lite på youtube, städade mitt rum och nu lyssnar jag på poddar. Puss och kram finisar!
Två mobilbilder från skolan, ingen är från idag men whatever. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback