Bra måndag

God kväll finisar! Igår på kvällen cyklade kag pch Max upp till mormor och morfar lite snabbt för att hämta en sak, och sen på hemvägen handlade vi massa glass till efterrätt. När vi kom hem kollade vi på första delen av Zlatans dokumentär - Från Rosengånd till mer än ett mål. Den var faktiskt riktigt bra, så ikväll ska vi se den andra och sista delen.
 
Idag har det varit en väldigt bra dag faktiskt. Jag har varit på skitbra humör hela dagen utan någon speciell anledning egentligen, älskar det. På engelskan fick vi tillbaka våra prov och jag och Elin fick världens skrattanfall mitt under genomgången för jag hade skrivit fotboll istället för golf två gånger. Ja, vår humor suger haha. Efter skolan gick jag, Annie och Lois till Teknikum för att Lois skulle lämna in sin dator. Som ni kanske minns var vi där för typ en månad sen för att lämna in Annies dator haha. Så vi kom fram till att det vilar en förbannelse över deras datorer, japp. Kram på er!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback