Framme i London

Nu är vi äntligen framme i London! Eller vi har varit här hela dagen men jaja. Vi lämnade som sagt huset vid halv tre påmorgonen och kom fram till London vid åtta på morgonen lokal tid. Vi är ju en timme efter er i tiden, så när klockan är åtta här så är den nio i Sverige, osv. När vi kom fram så checkade vi in på hotellet samt fixade till oss lite. Vi bor väldigt nära Kings Cross station så vi gick även och tittade på perrong 9 3/4 haha. True HP-fans okej. Efter det gick vi en stund på Brittish Museum (det är ett Egyptiskt musée typ med mumier och så). Det var väl ganska intressant hehe. Efter det gick vi och åt Afternoon Tea på ett litet fik i en galleria typ. Sen var det dags för shopping, me gusta haha. Jag hittade faktiskt en hel del saker så jag är supernöjd!
 
Nu sitter vi på hotellrummet och jag har precis duschat och gjort mig i ordning för att sova. Jag är såå trött. Vi setg upp vid två på morgonen idag och sen har vi gått runt i London hela dagen. Så mina ben är heelt döda nu och jag vill bara sova. Imorgon ska vi gå på The Making of Harry Potter vilket jag är så taggad på! Det kommer bli så himla häftigt och roligt! God natt finisar.
Mobilbilder från flygresan. Lägger upp fler från idag någon gång imorgon. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback