God morgon

God morgon bloggisen! Just nu är jag i skolan, vi börjar om typ gem minuter. Jag kom hit en halvtimme tidigare för jag glömde att ta hem min historieläxa så jag har precis gjort klart den. Så ja, jag offrade lite av min sovmorgon för att göra läxan, ni borde buga för mig haha. Idag slutar vi halv fyra vilket är vår senaste dag i veckan så det är lite segt. Förutom det har jag inget emot schemat på måndagar. Vi har sovmorgon och typ bara roliga lektioner, förutom engelskan. Men vi kanske ska kolla på film, eller det står i alla fall på planeringen, sen följer vi ju inte alltid den men jag hoppas det för jag är trött idag haha. Aja nu måste jag gå för som sagt gå börjar vi snart, kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback