Helgerna går för fort

Imorgon är det måndag igen. Vad händer med helgerna egentligen? Känns som att det knappt hinner bli fredag innan det är söndag och snart dags för skola igen. Det ska bli så skönt med höstlov om 12 dagar, det ska bli så himla skönt! Igår var jag ju som sagt barnvakt åt Ebba. Det gick bra, vi spelade Sims, handlade godis och spelade Monopol, så det var inte jätteansträngande. 
 
Idag har jag bara slappat, har även hunnit med att måla naglarna. Bara enfärgat dock för jag orkade inte göra något mönster. Nyss har jag ätit lunch och nu sitter jag och kollar lite på youtube-klipp. Hoppas ni får en bra söndag allihopa, kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback