Hos Annie och Lois

God kväll på er! Just nu är jag hemma hos Annie och Lois, surprise? Annie håller på att laga mat så jag passar på att blogga lite under tiden, istället för att hjälpa till för jag är ond haha. Nej men vi ska bara göra gröt så jag kan inte direkt göra så mycket. Jag har faktiskt hjälpt till att duka haha. Innan det åt vi tårta för att fira att Annie och Lois har levt i 6000 dagar haha. Okej vi vill bara ha en ursäkt att äta tårta lol. 
 
Idag var det en jättechill skoldag med endast två lektioner. Vi började halv nio med en föreläsning och sen hade två håltimme i nästan tre timmar. Så jag, Annie, Lois, Ida och Julia hem till mig och gjorde pannkakor till lunch. Det var jättegott! Efter det hade vi svenska och dagen avslutades med samhällskunskap. Vi fick tillbaka proven och det gick bättre än vad jag hade väntat mig, jag fick A så jag är jättenöjd :) Men nu ska vi äta, typ haha. Kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback