Inget mer plugg

Freedag kings! Hur skönt? Idag hade vi ju som ni vet biologiprov och det gick ganska bra tror jag. Så nu har vi inget mer prov fram till höstlovet vilket är så himla skönt! Eller vi har ju ett matteprov sista veckan innan lovet men eftersom jag, som jag skrev igår, inte ska plugga till det så räknar jag inte det, I alla fall, vi slutade två idag och efter skolan åkte jag, Annie och Lois till stan en snabb runda, dock köpte jag ingenting. 
 
Igår var vi ju som ni vet på hockey, Lakers mot Frölunda. Tyvärr förlorade Lakers med 1-2 efter två bortdömda mål, så det var synd. Resten av denna dagen har jag inga planer. Mormor, morfar och deras hund är här för pappa och mamma är inte hemma och jag orkar inte vara barnvakt åt Kalle (Max klara sig själv haha) så det är mysigt. Jag ska snart gå ut på en lite promenad med Rambo. Sen ikväll blir det fredagsmys framför Idol, kram!
Bilder från matchen igår. 


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: MADDISENJ.SE

Tack finis!! Ha en underbar fredagskväll nu :)

2014-10-10 @ 17:56:13
URL: http://maddisenj.se
Komentar från: Jennisbeauty

Så häärligt med fredag ju! :)

2014-10-10 @ 22:29:06
URL: http://www.jennisbeauty.blogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback