London inatt

Imorgon/inatt åker vi till London! Klockan halv tre inatt ska vi sitta i bilen och åka mot flygplatsen. Flyget går vi sju på morgonen och så vi kommer fram till London runt åtta typ. Så det lär inte bli så mycket sömn inatt. Jag ska gå upp runt två och det är den tiden jag brukar somna på loven så det känns nästan ovärt att ens gå och lägga sig. Dock måste jag sova, jag kan verkligen inte dygna nu för imorgon ska vi gå på stan i London hela dagen.
 
Idag har jag i alla fall packat, målat naglarna och slappat. Mormor och morfar var här en stind så jag och Kalle gick ut med Rambo. Resten av dagen ska jag väl fortsätta packa för jag har inte kommit så långt haha. Jag är fan sämst i världen på att packa. Jag tar alltid med mig mer än vad jag behöver och glömmer alltid något viktigt. Under olika resor har jag bland annat glömt kamerabatteriet, USB-sladd till kameran, pyjamas, kameraladdare osv. Jag glömmer välduigt ofta tillbehör till kameran av någon anledning hehe. Men nu blir detta inlägget lite långt känner jag, kram på er!
Bild från London i somras. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback