Min dag + imorgon

God kväll på er! Idag tillbringade jag ju som sagt hela dagen hos Annie och Lois. Vi bakade en chokladtårta med passions-chokladfyllning och den blev jättefin! Vi smakade den dock inte så jag vet inte om den blev god men det är jag ganska säker på haha. Förutom det så kollade vi på How I Met Your Mother, PH och gjorde lite annat. Sen åt jag även kvällsmat där medans vi kollade på AMF Home Videos haha. 
 
Imorgon ska jag och min familj till IKEA. Det ska bli kul. Jag gillar att vara på IKEA haha. Jag behöver dock inget speciellt egentligen, men vi får se om jag kommer hem med något fint. Så det är mina planer för morgondagen, vi hörs!
Bild från idag, fråga inte ens. Det är internt mellan mig och Lois haha. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback