Pappas födelsedag

Heej på er! Idag fyller som sagt min pappa år. Han är dock på jobbet fortfarande men han kommer snart och då ska vi fira honom. Vi ska äta middag, ge honom presenter och äta tårta och så. Jag har gjort tårtan innan idag. Det är en Budapest-rulle vilket är pappas favorittårta.
 
Förutom det har jag mest slappat och kollat på HIMYM. Jag är helt fast i det just nu. Jag är i mitten på säsong 8 och jag streckkollar typ för jag vill komma till slutet (säsong 9). Jag vet typ vad som kommer hända men jag ser ändå fram emot att se det. Samtidigt vill jag inte att det ska ta slut, för vad ska jag göra med mitt liv då haha? Nejmen jag kommer förmodligen kolla igenom allt en gång till om jag känner mig själv rätt hehe. 
Bild från Egypten 2013, har lite bildbrist just nu. 


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Sanna Preifelt

Otroligt vacker bild, och grattis till din pappa :)
Ha en fortsatt trevlig kväll! KRAM

2014-10-28 @ 18:53:13
URL: http://sannasrum.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback