2014-09-25

Torsdag idag, en ganska chill skoldag ändå. Vi gjorde inget speciellt direkt. Det är dock massa olika föreningar på skolan just nu och gör reklam för sig, vilket betyder godis haha. Nejmen typ alla bjuder på det och det utnyttjar jag till 100% hehe. Imorgon har jag endast en historialektion och en samhällslektion och sen tar jag helg, såå skönt! I alla fall, sen jag kom hem från skolan idag har jag ätit kvälssmat, glass, kolla på Studio Paradise och gjort klart historialäxan. Borde dock skriva rent den på datorn för jag har skrivit den för hand och när jag gör det snabbt blir det jävligt slarvigt. Så vi får se om jag orkar det haha.
 
Måste bara avsluta med att berätta om min vurpa jag gjorde i mitt rum igår. Jag lyckades på något sett snubbla på min kudde som låg på golvet och tappade balansen. Jag var såå nära på att ramla rakt in i dörren men lyckades precis återfå balansen. Slog dock i tårna så in i helvete i kudden (har fan kan man slå i tårna i en kudde?) och det gjorde så jävla ont. Dock har det gått över nästan helt nu så det är bra haha. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback