Friday people

Nu tar vi helg kompisar! Idag i skolan hade vi som sagt redovisning av samhällsarbetet. Eller redovisning och redovisning, alla hängde upp sina planscher och så fick man gå runt och titta och berätta lite kort om sin egen. Men det gick bra i alla fall :) Sen slutade vi som sagt vid 12 idag, och efter skolan åkte jag, Annie och Lois till stan. De skulle köpa en present till en familjevän och sen fikade vi på Millas som är ett jättemysigt fik. 
 
Ikväll ska vi hem till våra grannar och äta kvällsmat och ha fredagsmys. Jag tror vi ska grilla om jag inte har fattat helt fel. Så det ska bli jättemysigt! Grillat kanske är lite somrigt nu när det är höst på riktigt, men jag har inget emot att göra sommargrejer på hösten. Är inte så värst förtjust i hösten över huvud taget. Även om det kan se mysigt ut på bilder med alla orangea löv, stickade tröjor osv så ser hösten bara ut så i typ en vecka. Resten är bara grå och regnig och inte alls orange och vacker, inte här i alla fall. Men jag får väl försöka att göra det bästa av situationen och se fram emot hötlovet för fyfan vad det kommer äga!
Bild som jag tog för två år sen, under den lilla tiden på året då hösten är vacker haha. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback