God morgon

Morning bloggisen! Idag vaknade jag vid lite över åtta vilket rä sjukt tidigt. Så jag låg kvar i sängen och läste i över en timme. Håller på att läsa Pappersstäder av John Green (författaren till tfios). Jag är i slutet nu och den är jättebra! På tal om böcker så mååste jag läsa If I stay (eller om jag stannar som den heter på svenska). Har sett trailern till filmen så många gånger, dock går den inte på bio här i Växjö vilket suger och dessutom vill jag läsa boken innan jag ser filmen. Men den är slutsåld typ överallt så jag är lite sur haha. 
 
Idag ska jag träffa Annie och Lois. Vi ska inte göra något speciellt men jag och Lois ska troligtvis baka, som vanligt haha. Förutom det har jag inga planer för dagen, lär väl spendera större delen av den hos Annie och Lois :) Men hoppas ni får en bra lördag allihopa!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback