Höstväder

Idag är det riktigt höstväder ute. Det är sviinkallt och regnar. Så jag fick cykla hem i regn, motvind och världens kyla vilket inte var trevligt ska jag säga er. Så sirekt när jag kom hem satte jag på mig myskläder, tände ljus och bäddade ner mig i sängen där jag inte planerar att lämna på ett tag haha. Vi hade helt vanlig skoldag idag, sovmorgon till 09.45 och slutade 15.30, vilket är vår senaste dag. Vi hr lunch 11.15 på måndagar vilket är direkt efter första lektionen. Vanligtvis brkar jag tycka det är lite tidigt eftersom vi som sagt bara haft en lektion innan. Men idag var det perfekt då jag inte hann äta frukost på morgonen på grund av att jag prioriterar dåligt haha. 
 
Som ni kanske fattat har jag inga planer för resten av dagen. Ska bara sitta inne och mysa i sängen medans regnet smattrar på fönsterrutan. Gud var poetisk jag blev helt plötsligt haha. Det är väl det enda positiva med hösten, att man kan sitta inne hela dagen utan att känna sig dum. Föredrar dock sommaren alla dagar i veckan, lätt. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback