Klara med samhällsarbetet

Heej finisar! Idag slutade vi som vanligt vid tolv och då följde Annie och Lois med mig hem igen och vi gjorde färdigt samhällsuppgiften. Så nu är det helt klart vilket är superskönt! Dock var vi tvungna att tejpa ihop väldigt många papper så nu är hela grejen jättestor så hur vi ska få den tillbaka till skolan imorgon är en stor fråga haha. Dom gick i alla fall ganska nyss så jag har precis satt mig vi datorn. Vi får väl se vad jag hittar på resten av dagen, inget speciellt intressant i alla fall. Inte för att jag brukar göra det men men, haha. Vi hörs!
Två mobilbilder från idag. Den första kan vi ju diskutera haha.. På den andra ser ni i alla fall vårt samhällsarbete på avstånd.  


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback