Kort skoldag

Heej! Idag är det onsdag och alla vet nu att det betyder att jag slutar tolv. Efter skolan var jag, Annie och Lois lite snabbt på Teknikum för att lämna in Annies dator. Hon hann inte ens börja använda den innan den började krångla. Hon kan inte få igång trådlöst wifi för den lilla ikonen finna inte ens på hennes dator om ni ville veta haha.
 
Efter skolan åt jag lite lunch och sen kollade jag på lite PH-backstage haha. Det är ju voodoo-vecka denna veckan och det är sjukt spännande! Idag är det ju sista avsnittet för denna veckan och sen får vi vänta ända tills måndag på nästa avsnitt (wow så länge då). Haha okej fett töntigt att vara så inne i ett TV-program men jag tycker PH är skikul haha. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback