Lyckad gårdag

God morgon! Som väntat så spenderade jag hela gårdagen hos Annie och Lois. Jag kom dit vid tolv på dagen ungefär. Vi hade fått önskemål om att baka två olika chokladtårtor så det tänkte vi göra. Dock började vi inte baka förrän typ halv fem för att vi inte kunde betämma vad vi skulle baka, vi åt lunch, var och handlade och bara var allmänt långsamma med att komma igång haha. Tårtorna vi gjorde innehöll väldigt många moment så vid sex ungefär var vi klara med typ hälften och då spelade vi kort och sen åkte vi och köpte thaimat till kvällsmat. Den åt vi framför TV:n och kollade på Divergent. Har inte sett den och den var ganska bra. Tror dock den hade varit bättre om jag varit lite mer fokuserad på filmen och hängt med mer haha.
 
Filmen var slut vid halv tio typ och då gjorde vi klart tårtorna. Trots lite småfail här och där blev dom förvånadsvärt fina! Dock råkade vi överbaka den ena bottnen ganska rejält så den blir kanske inte jättegod haha. Men den andra blev väldigt god (tror jag, har inte smakat) och vi lyckades med fyllningen till den för typ första gången hehe. Dessutom hade vi sjukt roligt när vi gjorde dom! Jag kom hem vid typ tolv och då orkade jag inte blogga. Men gpårdagen var i alla fall superlyckad!
I och med att vi blev klara med tårtorna så pass sent så var det omöjligt att få till en bra bild med mobilen, så ni får tyvärr inte se hur dom blev haha. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback