Matmässa

Har inte hunnit uppdatera alls idag. Jag har gjort annat idag så har inte ens öppnat datan förrän nu. Jag vaknade halv tolv typ vilket jag känner mig lite dum för jag vill inte vända dygnet så pass mycket när det bara är helg. Jag gick i alla fall ut och solade i någon timme. Helt sjukt vad fint väder Sverige har bjudit på de senaste dagarna. Vid två mötte jag upp Annie och Lois för att sen gå på matmässan. Det var mysigt och man fick provsmaka massa olika saker. Sen gick vi lite snabbt på stan innan vi gick hem till Annie och Lois. 
 
Där gjorde vi inte så mycket, vi spelade lite spel, kollade igenom foton, åt kvällsmat, kollade på Fångarna på fortet och käkade popcorn. Jonas Hallberg in my heart alltså. Så jäkla underbar människa! Efter det cyklade jag hem och nu sitter jag och äter godis och kolla på youtube. vi hörs mer imorgon!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback