Ny cykel

God kväll bloggisen! Idag hade vi vanlig skoldag förutom att vi hade en lång håltimme efter första lektionen. Då gjorde jag historieläxan som är tills imorgon och sen spelade vi lite kort haha. På lunchen fick vi veta att det var isterband i skolan och varken jag, Annie eller Lois gillar det så vi gick till Coop och köpte mackor och glass till efterrätt haha. Mycket bättre än skollunchen för dagen. 
 
Efter skolan åkte jag och pappa och köpte en ny cykel till mig. Vi tänkte ju göra det förra veckan men vi hann inte och sen har det inte blivit av. Växlarna på min gamla cykel har varit tröga ett tag men nu har dom pajat helt och sitter fast på ettan så det går typ inte att cykla. Dessutom var den ganska gammal osv så det var väl dags för en ny. Vi hittade en superfin lila-rosa från Monark som jag är supernöjd med :) Så tack så mycket mamma och pappa! 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback