Ny vecka, nya tag

Haha, fan vad pepp jag lät inför den nya veckan. Igår bloggade jag inte så förlåt för det. Men vår ena dator (den jag använder) är lite sönder typ. Jag tror det är fläkten som antingen är trasig eller sitter löst så jag hoppas inte det är själva datorn det är fel på. Men man kan använda den i alla fall dock får man stå ut med ett konstant brummande ljus under tiden men det funkar. Sen får vi skoldatorer om lite mer äne en vecka så då kommer jag använda den istället :)
 
Igår hade vi introduktionsdag på Ryttartorpet. Det var bara vår klass och vi gjorde olika tävlingar osv för att lära känna varandra lite bättre, så det var roligt! Nu har jag föressten gått på Katedral i exakt en vecka och det känns jättebra. Nu känner jag mig inte alls som "den nya tjejen" i klassen utan det känns som jag gått där lika länge som alla andra. Idag fick jag även mitt skåp (har inte fixat det innan och när jag väl tänkte ta tag i det glömde jag lås hemma) så det är asskönt, fick dock underskåp vilket är mindre skönt, menmen. Vi hörs senare!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback