Sommar i september

Alltså vad händer med Sveriges väder? Hela denna helgen har det varit så sjukt fint väder och det har verkligen känts som sommar! Så idag har jag solat i trädgården och lyssnat på poddar. En lite kul grej är att exakt denna tiden i september förra året var det precis lika fint väder. September är ju ändå en höstmånad men det är ju alltid roligt med lite extra sol. föredrar ju sommaren framför hösten alla dagar i veckan, vem gör inte haha? Idag har jag som sagt inte gjort så mycket, och har inga planer för resten av dagen heller. Ska kanske åka och kolla på en ny cykel till mig med pappa för min gamla cykel har börjat ge upp lite haha. Annars ska jag duscha, "städa" mitt rum och lite sånt. Hoppas ni får en fortsatt bra dag och njut av det fina vädret! (om det är fint hos er vill säga). 
Två sommarbilder från sommarstugan i juli. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback