Tisdagen är över

Äntligen är tisdagen över! Det är som ni vet den värsta skoldagen i veckan enligt mig. Just för att vi börjar tidigt, slutar relativt sent och har dessutom både spanska och idrott. Spanskan idag var dock rätt okej. På slutet skulle vi göra lite uppgifter på datorn ed den vi satt bredvid, fast jag och Daphne (som jag sitter med) var lite för lata för att anstränga oss så allt blev väldigt oseriöst haha. På mattelektionen (som var dagens första lektion så detta blir lite dålig kronologisk ordning men whatever) så blev jag och Annie klara med alla uppgifter i boken som ska göras ända fram tills efter höstlovet så vi har varit jävligt effektiva haha. Jag har alltid hatat matte men nu på gymnasiet är det faktiskt ett av de roligare ämnena tycker jag så det är nice. 
 
När jag kom hem pluggade jag i en timme typ, gjorde lite spanska, samhällskunskap och lite engelska. Vi har som sagt prov i engelska imorgon och i samhäll (massmedia för er som undrar) på torsdag och spanskaläxa tills imorgon också. Men det gick ganska fort att få allting klart och nu har jag pluggat klart. Ska dock gå igenom samhällskunskapen lite mer imorgon tror jag. Sen har jag kollat runt lite på youtube, ätit glass och just nu lyssnar jag på låten Not in that way med Sam Smith. Alltså ååh, jag avgudar den låten. Och Sam's röst är ju to die for, fyfan vad grym han är!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback