Weekend

Älskade fredag! Så himla skönt med helg! Vi slutade två idag, så det var vår "långa" fredag denna veckan. Men långa betyder det att vi slutar två vilket är väldigt tidigt det också. Älskar att vi både har sovmorgon och slutar tidigt på fredagar, kan det bli bättre? Sen jag kom hem från skolan har jag kolla tpå lite olika grejer på datorn, ätit glass och just nu lyssnar jag på poddar.
 
Ikväll kommer troligtvis våra grannar hit och grillar. Det är nästan sommarväder ute, varnmt och soligt. Inte tillräckligt somrigt för att sola dock men det hade jag inte förväntat mig i mitten av september, kan man ens bli solbränd då? I alla fall, det ska bli jättemysigt att grilla med dom och bara ha en härlig fredagskväll. Hoppas ni får en bra kväll!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback