Lugn skoldag + Lakers ikväll

Heej på er! Idag började vi dagen med nationella i svenska, skriftliga delen denna gången. Det gick ganska bra trot jag. Jag blev klar typ halv tio och vår nästa lektion började inte förrän kvart i två så vi hade en sjuukt lång håltimme. Jag, Julia och Ida hade dock utvecklingsamtal mitt under den så det var lite irriterande för då kunde vi inte sticka hem till någon. Så vi åt lunch i skolan och sen gjorde vi lite allt möjligt fram tills lektionen började.
 
Vi slutade dock tidigare sista lektionen och jag och Ida gick hem från skolan tillsammans då hon skulle träffa sin kompis som bor på samma gata som mig. Så det var mysigt! Nu har jag precis ätit kvällsmat och resten av familjen har stuckit på hockey. Jag valde dock att inte hänga med denna gången så nu har jag lite ensamtid vilket är skönt. Jag trot dock jag ska slötitta lite på matchen på TV. Det är ju trots allt en vääldigt viktig match. Om Lakers lyckas vinnna detta tar de SM guld! Allså fatta vad roligt det skulle vara! 
Supportar Lakers med en bild nu när jag inte är där och tittar haha. En fin arena har vi i alla fall. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback