Lyckad påskaftonskväll

God morgon allihopa! Hoppas ni hade en bra påsk igår, det hade jag. Våra kompisar kom hit runt klockan sex på kvällen och ganska direkt åt vi förrätt. Det var dock ingenting jag var så värst förtjust i så jag åt bara stekta bröd, precis som resten av barnen haha. Till varmrätt åt vi kött och potatis med tillbeghör, och det var desto godare. Till efterrätt åt vi Tarte Tatin, vilket är ungefär som äppelpaj, och till det hade vi vanlijsås. Jag gillar dock inte äppel-efterrätter så jag och mest vaniljsås och godis haha.
 
Förutom att äta så satt vi mest och pratade och hade det trevligt. Jag, Kalle och Smilla spelade även monopol vilket gick åt pipsvängen för mig haha. Vi diskuterade även en väldigt eventuell men långt framtida resa också haha. De åkte hem vid ungefärhalv två och då gick jag och la mig. Det var i alla fall en superbra kväll! 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback