Min gårdag

God morgon allihopa! Igår hade jag ingen tid för att blogga. Vi slutade 10.40 vilket var superskönt. Efter skolan följde jag och Ida med Lois hem. Först lagade vi lunch, kollade på Friends ocg ett avsnitt av Modern Family. Sen gick v och handlade lite för att baka. Vi gjorde en chokladfudgekaka och den var såå god! Sen åt vi kvällsmat och spelade lite kprt med deras mamma haha. 
 
Just nu har vi håltimme och vi jobbar med i historialäxan. Jag har en fråga kvar och jag fattar ingenting så jag ska göra den senare. Har jobbat i typ en timme hittils så nu är jag helt slut haha. Om fem minuter börjar vår nästan biologilektion, så nu måste jag gå, kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback