Nationella i engelska

Onsdag idag, vi började dagen med två nationella prov i engelska. Ett skriftligt och ett muntligt. Dom gick helt okej, dock var jag inte så förtjust i ämnet på den skriftliga delen men what to do? Jag fick ihop något i alla fall så jag hoppas det gick bra. Vi slutade tolv och efter en lunch på skolan cyklade jag hem och kollade på Greys Anatomy och sen var jag ute och sprang. 
 
Imorgon är det ju valborg! Jag, Ida, Julia och Lina  ska tillbringa kvällen tillsammans med Annie och Lois hemma hos dom. På kvällen ska vi ta oss in till stan eller någon annan stans där det finns en brasa haha. Sen resten av kvällen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Vi ska hem till Annie och Lois direkt efter skolan så jag tror inte det blir någon uppdatering imorgon. Det ska i alla fall bli superkul och jag hoppas ni också får en rolig valborg! 
Såhär fin vad himlen utanför mitt fönster för några dagar sen. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback