Rolig dag på Grand

Hej allihopa! Idag hade vi bara två lektioner vilket var jätteskönt. Första lektionen var samhäll och då hade vi redovisning, det gick bra tycker jag. Efter skolan åkte jag och mina vänner upp till Grand. Vi shoppade, tog massa bilder, åt glass och skrattade. Vi hade jätteroligt verkligen! Just nu är jag hos Annie och Lois, Ida och Julia åkte hem direkt efter Grand men jag stannar här lite. Ikväll ska jag och min familj hem till våra grannar och grillar så det ska bli mysigt. 
 
Imorgon ska jag och mamma åka till Emporia, wiee! Vi var där för ganska exakt ett år sedan och det var så himla roligt. Så imorgon bär det av dit igen för en heldag med shopping. Jag behöver en hel del sommarkläder så jag ska försöka hitta något fint. Jag ska även försöka slänga upp några små mobilinlägg när vi är där. Hoppas ni har haft en bra dag fina läsare, puss!
Selfiekungarna haha ♥


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback