Shoppingdag på Emporia

God morgon allihopa! Igår vr ju som ni vet jag och mamma på Emporia hela dagen. Det var superroligt! Vi började med fika lite snabbt och sen drog vi igång med shoppandet. Vid två ungefär åt vi lunch på Jensens Bøfhus vilket var jättegott. Sen shoppade vi ännu mer såklart. Jag hittade en hel del grejer som jag är supernöjd med. Ska försöka fota allt och lägga upp bilder ikväll. Vi åt även frozen yoghurt på Yoogiboost och lite annat mysigt. Vid halv åtta tog vi tåget tillbaka till Växjö, och när vi kom hem duschade jag och sen kollade jag på lite serier och därefter somnade jag som e stock. Så gårdagen blev verkligen superlyckad och jag är jätteglad över allt jag köpte!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback