Skärtorsdag

Hej på er! Idag är det ju skärtorsdag. Jag saknar när man var liten och gick påskkärring haha. Jag, Annie och Lois gick alltid tillsammans och vi gick all in varje år! Vi började helt seriöst rita påskkort i februari typ. Fett engagerade haha. Anyways, jag vaknade runt klockan tio och då städade jag mitt rum och sen åt jag frukost framför några avsnitt av GG. 
 
Vid tre kom Lois hit, vi snackade lite samt kollade på Friends. Sen klockan fyra kom Sofia hit också, vi åt mellis och snackade massor eftersom det har gått ett tag sen vi träffade Sofia senast. Sen kollade vi även på första avsnittet av GG tillsammans för jag försöker få Sofia att börja kolla på det. Vi sju åkte vi till stallet för Sofia hade ridning och jag och Lois följde med. Nu har jag fått bekräftat att jag är skiträdd för hästar och jag kommer aldrig någonsin bli en stall-tjej haha. Men det var kul i alla fall, och jag vågade faktiskt klappa hästen tillslut haha. Kram på er!
Två mobilbidler från stallet. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback