Spännande hockeymatch

God morgon! Igår snöade det hör i Växjö. Alltså neej ,inte snö nu detta är inte okej. Men det försvunnit nu så det är bra. Jag steg i alla fall upp typ halv elva och efetr frukost var jag ute och sprang. Jag hade dock glömt mina skor i skåpet på skolan så jag lånade mammas som var alldeles förstora så foten gled fram och tillbaka i skon, vilket resulterade i så mycket skoskav att jag knappt kan gå normalt idag haha. 
 
Efetr lunchen åkte jag, mamma, Kalle och Max till stan, Kalle och Max klippte sig och sen gick vi i lite affärer. Jag köpte skorna jag letat efter, så nöjd! Jag visar bilder någon gång i veckan tror jag. Sen efter kvällsmat åkte alla i familjen utom mamma på hockey, Lakers mot Frölunda. Det blev 1-1 efter första perioden men sen fick ingen av lagen inte in ett enda mål vilket resulterade i tre förlängningspresioder. Mär Lakers efter fem minuter in på sjätte perioden lyckades klämma in en mål och vinna matchen exploderade hela arenan! Cet var en väldigt spännande match med många målchanser för båda lagen, så det var så kul att Lakers tillsut lyckades vinna!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback