Sleepover på studsmattan

Igår på förmiddagen solade jag lite, no shit skulle jag? Vid halv fem kom Annie och Lois hit. Först chillade vi lite, sen handlade vi lite mys till kvällen och efter det åt vi middag med min familj. Vi hade bestämt att Annie och Lois skulle sova här, och vi tänkte sova på studsmattan. Så vi bar ut massa kuddar, filtar, sovsäckar och sen låg vi och käkade ostbågar och kollade på Friends innan vi somnade. Det var så himla mysigt verkligen! Idag vaknade jag vid typ halv nio och då gick vi upp och åt frukost. Sen gjorde vi oss klara för dagen och efetr det åkte Annie och Lois hem. Så det var en superbra kväll och ett perfekt avslut på sommarlovet. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback