Tillbaka till det vanliga

Nu har vi haft två vanliga skoldagar också, och dom har varit bra. Nu börjar det ju dra igång lite mer på riktigt och allt känns typ som det alltid ha gjort vilket känns ganska skönt. Hade så gärna haft längre lov menmen haha. Jag går ju i tvåan nu så har vi lite nya ämnen som jag inte läst innan, så det kan nog bli kul.
 
I alla fall, idag efter skolan träffade jag Annie och Sofia en stund. Vi var hemma hos Sofia och bara snackade och chillade typ. Efter det åkte jag hem, åt mat och sen cyklade jag in till stan lite snabbt för att hämta min väska som varit på lagning. Efter det kollade jag på Idol och nu ska jag slappa lite och sen duscha, kram. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback