30 december

Hej på er, årets näst sista dag idag. Jag spenderade den med Lois och planerade lite samt fixade inför nyår imorgon. Köpte även min nyårsoutfit så de känns bra att ha den fixad. Blev kanske inte perfekt men jag hade glömt av det lite så jag fick brottom nu, och köpte därför något snabbt som inte ens är rätt storkel haha. Men det blir nog bra. Har ni några planer inför nyår? Jag tycker egentligen inte att nyårsafton är en jättespeciell dag men det är ju alltid roligt att hitta på något kul. I år ska vi fira ett gäng hemma hos Annie och Lois vilket ska bli superkul! Hoppas ni haft en bra dag, kram på er. 
Sneakpeak på min nyårsoutfit ni kanke får se hela på imorgon men vi får se haha. 
 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback