Julbak

Idag slutade jag klockan ett, så direkt efter skolan var jag ute och sprang en runda. Vid tre ungefär så kom Annie och Lois hit för att julbaka lite. Sen lite senare kom även Sofia också vilket var siperkul. Vi har inte träffats "på riktigt" på huuur länge som helst så det var jättemysigt att ses igen och bara prata om allt möjligt.
 
Vi bakade  pepparkakscupcakes och en pepparkaksbrownie som jag är säker på blev goda. Lägger nog upp recept och bilder inom de närmsta dagarna. De gick för typ en helvtimme sen och efter det städade jag lite. Nu tänkte jag redigera lite bilder och sen blir det PH. Hoppas ni haft en bra dag för det har jag. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback