Julfest

Igår var jag upptagen hela dagen så jag hade ingen tid till att blogga. Vid elva mötte jag upp Annie och Lois för att gå på stan och handla julklappar. Jag hittade dock ingenting men det var kull i alla fall. Sen köpte vi fika på Coop och gjorde supergod varm choklad hemma hos Annie och Lois, som vi sen fikade framför Friends. 
 
Jag cyklade hem vid tre-tiden för då skulle vi ha vår årliga julfest tillsammans med familjen Ingemarsson.Vi gjorde massa julgodis som blev väldigt lyckat faktiskt, åt god mat och hade jätteroligt. Vi planerade även lite inför en framtida liten resa som jag tror kommer bli superbra. I alla fall, idag ska jag, Annie och Lois hem till Ida för lite julbak (pepparkakshus) så det blir mysigt.
Två mobilbilder från fikat hos Annie och Lois, bilder från julfesten kommer imorgon tror jag. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback