Lugn dag

Idag har det varit en ganska lugn dag, på morgonen städade jag mitt rum och sen efter lunchen var jag med mamma och Kalle på Grand. Jag handlade de sista julklapparna och lite hudvårdsaker till mig själv haha. Vi köpte även hem fika så det var gott. Efter det har jag slagit in lite presenter, och sen har jag faktiskt inte gjort så mycket mer.
 
Imorgon ska jag kanske träffa mina kompisar, det är lite oklart men jag hoppas på det. Chilldagar kan vara nice men inte två i rad haha. Minns när jag var yngre och typ hade sånna här dagar hela tiden, men nu känner jag mest att naej jag vill hellre hitta på saker eller träffa kompisar så mycket som möjligt. Hoppas ni haft en bra dag i alla fall, kram. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback