Spanskaprov

Hej på er, idag hade vi spanskaprov i skolan. Det gick kändes ändå ganska bra så jag hoppas på det bästa. Förutom det hände inget speciellt i skolan, efter vi slutat gymmade jag och Lois. Jag körde överkropp idag och känner att jag kommer ha så mycket träningsverk i magen imorgon haha. Jag kom hem lite innan fem, åt kvällsmat, skickade in en idrottsuppgift och lite annat. Nu sitter jag och kollar lite på yootube, sen ska jag duscha och se Paradise. Ganska likt gårdagen haha. Hoppas ni haft en bra start på december allihopa! 
En lite brusig men mysig bild som Lois tog igår efter gymmet, ser ni hur mörkt det är ute? Jag menar klcokan var liksom inte mer än fem här..


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback