10 saker om mig

Jag läser i princip aldrig igenom mina inlägg innan jag publicerar dom, vilket märks då jag har en himla massa slarvfel överallt haha.
 
Jag är ganska känslig, tar ofta åt mig av saker och gråter jättelätt. 
 
Jag är ganska klumpig i vissa situationer och jag går ofta in i saker eller stöter i grejer hela jäkla tiden.
 
Mitt favoritläsår i skolan hittills är nian utan tvekan. Älskade verkligen att gå i nian, vet inte varför men det bara var så. 
 
Jag är världens största tidsoptimist när det gäller vissa saker. 
 
Jag har ganska lätt att komma ihåg saker till prov och behöver inte plugga speciellt mycket för att få de betygen jag vill ha.
 
Dock har jag fruktansvärt dålig allmänbildning, det är fan pinsamt ibland haha. 
 
Jag är ganska traditionsbunden och gillar inte förändringar särskilt mycket. 
 
Jag fryser hellre än att svettas, men jag föredrar värme framför kyla alla dagar i veckan. 
 
Det är sällan jag mår så bra som jag gör när jag är utomlands. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback