Äntligen helg!

God morgon på er! Min gårdag började med ynka två lektioner i skolan. På sista lektionen tappade dock de flesta lite fokus så jag, Lois och några andra tjejer i klassen satt istället och diskuterade färgen på den omtalade klännigen. För er som undrar så ser jag den blå och mörkguld typ. Det slutade i alla fall med att Sally blev så frustrerad över att ingen såg samma färg som henne så att hon frågade läraren vad han såg haha. Efter skolan åkte jag och Lois hem till henne och åt lunch samt kollade på Friends, no shit skulle vi haha.
 
Sen cyklade vi hem till mig och mötte även upp Sofia. Det har gått typ en månad sen jag träffade henne senast så det var superkul! Vi satt mest och snackade, vikket vi oftast gör när vi väl träffar henner, vi have catch up haha. Nejmen det var jätterolgit i alla fall, sen åt vi marabou japp också. Har ni smakat den? Den är såå god! På kvällen kom min faster, henner man och min farmor hit på middag. Sen kollade vi på Let's Dance och hade fredagsmys. Jag älskar att Jonas Hallbetg är med haha, skönaste människan on earth!
Tre mobilbilder från igår. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback